مقالات تخصصی

نصب رایگان داکت اسپلیت در تهران

نکات مهم در نصب داکت اسپلیت | ایران مکانیک

نکات مهم در نصب داکت اسپلیت در تهران

داکت اسپلیت ها یکی از بهترین انتخاب های هر خانواده ایرانی برای تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی منزل یا محل کار است. به ویژه با تولید داکت اسپلیت ایرانی باکیفیت، دغدغه مصرف کنندگان برای خرید مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش مناسب پاسخ داده شده است.

در حال حاضر تولیدکنندگان مختلف اقدام به تولید داکت اسپلیت های باکیفیت نموده اند که بازار داخلی سیستم های تهویه مطبوع را پوشش می دهد و می تواند پاسخگوی بخش اعظمی از مصرف کنندگان باشد.

شما می توانید بعد از تحقیق و بررسی مشخصات فنی داکت اسپلیت و مقایسه برندهای مختلف و نظرات کاربران از تجربه مصرف بهترین برند را انتخاب کنید.

اما خدمات پس از فروش و امکاناتی که شرکت های عرضه کننده داکت اسپلیت به خریداران ارائه می دهند مساله ای است که کمتر به آن توجه می شود.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد این مساله اطلاعات جامعی را ارائه کنیم. با ایران مکانیک همراه باشید:

شرکت ایران مکانیک متشکل از تیم حرفه ای و متخصص در نصب داکت اسپلیت در تهران

 

داکت اسپلیت ایرانی بهتر است یا داکت اسپلیت خارجی | ایران مکانیک

 

نصب داکت اسپلیت در تهران

در این مرحله از خرید از سیستم های تهویه مطبوع شما برند مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و قصد نصب و راه اندازی آن را دارید.

یکی از نکات بسیار مهمی که زمان خرید داکت اسپلیت باید به آن توجه کنید خدمات شرکت فروشنده داکت اسپلیت است.

آیا این شرکت فقط فروشنده کالاست یا تیم اجرایی برای نصب و راه اندازی دستگاه را دارد؟ آیا این خدمات به صورت رایگان انجام می شود یا دستمزد نصاب داکت اسپلیت هم دریافت می شود؟ متوسط هزینه نصب داکت اسپلیت چقدر است؟

شرکت ایران مکانیک علاوه بر عرضه داکت اسپلیت ایرانی و خارجی با ضمانت اصل بودن دستگاه، با تیم حرفه ای و متخصص در نصب داکت اسپلیت است.

نصب داکت اسپلیت های خارجی توسط شرکت های دیگر و واردکننده داکت اسپلیت صورت می گیرد. به طور مثال نصب داکت اسپلیت هایسنس توسط شرکت زرین و با تعرفه این شرکت انجام می شود. نصب داکت اسپلیت داناتهویه توسط تیم اجرایی شرکت دانا تهویه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: علت روشن نشدن/ کار نکردن کمپرسور دستگاه داکت اسپلیت

برای نصب داکت اسپلیت علاوه برهزینه نصاب، لوازم مصرفی مانند لوله مسی و … استفاده می شود که پرداخت هزینه های برعهده خریدار است.

اگر داکت اسپلیت داناتهویه را به تعداد از ایران مکانیک خریداری کنید هزینه دستمزد نصب داکت اسپلیت رایگان خواهد بود.

نصب داکت اسپلیت در شهرستان

برای نصب داکت اسپلیت در شهرستان برخی از برندها دارای نمایندگی های نصب و اجرا در سایر شهرها هستند که با تماس و مراجعه به آن ها می توانید  نصب و راه اندازی داکت اسپلیت را انجام دهید.

در صورتی که صاحب پروژه هستید و دستگاه داکت اسپلیت دانا تهویه را به تعداد خریداری می کنید تیم اجرایی ایران مکانیک در محل حاضر شده و خدمات را ارائه می دهد.

در صورتی که داکت اسپلیت را تکی خریداری می کنید شرکت ایران مکانیک وطیفه هماهنگی با همکاران در سایر شهرها را برعهده دارد تا تجربه خوب و بدون دغدغه خرید از ایران مکانیک را تجربه کنید.

 

کانال کشی فلکسی بل | کانال فلکسی بل | ایران مکانیک

 

کانال کشی و اجرای زیرساخت داکت اسپلیت

یکی دیگر از مراحل بسیار مهم برای تجهیز داکت اسپلیت به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی اجرای زیرساخت و کانال کشی داکت اسپلیت است.

کارشناسان فنی ایران مکانیک در محل حاضر شده و بعد از بررسی شرایط سازه و نقشه کشی کانال های داکت اسپلیت، اجرای زیرساخت و کانال کشی داکت اسپلیت را آغاز می کنند.

این مرحله یکی از حساس ترین بخش های تجهیز داکت اسپلیت که در نتیجه نهایی بازدهی دستگاه داکت اسپلیت تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: لیست داکت اسپلیت های خارجی ارزان

حتما این بخش از کار را به یک تیم اجرایی قوی و باسابقه واگذار کنید، ما در این مقاله قصد داشتیم یکی از متداول ترین نکاتی که در مشاوره های تلفنی به خریداران داکت اسپلیت ارائه می کنیم را به زبانی ساده بیان کنیم.

اهمیت انتخاب و بررسی این موضوع کمتر از برند داکت اسپلیت نیست. چه بسیار دستگاه های داکت اسپلیت با بهترین برند و کیفیت، به واسطه نصب و اجرای زیرساخت غیراصولی خروجی مناسبی نداشته و بازدهی اصلی دستگاه داکت اسپلیت برخوردار نبوده است.