مقالات تخصصی

داکت اسپلیت ایرانی بخریم یا خارجی مسئله این است

مقایسه داکت اسپلیت خارجی و ایرانی

مقایسه داکت اسپلیت ایرانی و خارجی یکی از متداول ترین عملکردهای خریداران داکت اسپلیت است. یکی از دغدغه های مصرف کنندگان برای خرید محصولات سیستم های تهویه مطبوع، خرید یک کالا باکیفیت و قیمت مناسب است.

اما برای خرید یک کالا با کیفیت چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟ از کجا بدانیم کالا مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد؟ تفاوت داکت اسپلیت ایرانی و خارجی در چیست؟ از آن جا که در اغلب موارد هزینه خرید این محصولات بالاست چگونه با خرید محصول باکیفیت سرمایه گذاری خوبی انجام دهیم؟ آیا واقعا برندهای مطرح خارجی از طول عمر بالایی برخوردارند؟

ما در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ می دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ایران مکانیک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید داکت اسپلیت ایرانی و خارجی در تهران

 

فاکتورهای لازم برای خرید یک داکت اسپلیت باکیفیت

اول از همه توصیه می کنیم که برای خرید یک داکت اسپلیت با کیفیت به نکاتی توجه کنید. برخی از این موارد از نکات بسیار حائز اهمیت هستند که تاثیر بسزایی در رضایت نهایی شما از خرید داکت اسپلیت دارند.

 

داکت اسپلیت ایرانی و خارجی و ویژگی های آن ها | ایران مکانیک

 

برند محصول

برند محصول همیشه تضمین کننده کیفیت بالای محصول نیست. قدرت مارکتینگ و برندینگ در برخی مواقع بر کیفیت محصول می چربد و در برخی مواقع آنگونه که در تبلیغ ها عنوان می شود محصول با کیفیت نیست. برای خرید داکت اسپلیت به نکاتی دیگری غیر از شهرت برند نیز توجه کنید.

گارانتی محصول

گارانتی محصول شاید در کالاهای کم ارزش آنچنان اهمیت نداشته باشد، اما اگر شما هزینه بالایی برای خرید یک محصول به ویژه داکت اسپلیت می کنید توصیه می کنیم حتما به گارانتی آن توجه کنید. گارانتی چند ساله است و چه مواردی را شامل می شود.

تامین قطعات

با توجه به اینکه داکت اسپلیت ها یک کالای مصرفی محسوب می شوند، در طول زمان نیازمند تعویض یا تعمیر قطعات هستند. این که این شما تا چه اندازه به تامین این قطعات دسترسی داشته باشید و یا خود کمپانی به شما این ضمانت را دهد که در صورت نیاز قطعات داکت اسپلیت را تامین می کند بسیار مهم است.

خدمات و سرویس

در بیشتر مواقع کمپانی های تولیدکننده مزیت هایی مانند سرویس دوره ای رایگان، یا نصب و راه اندازی داکت اسپلیت را برای خریداران داکت اسپلیت در نظر می گیرند. این موضوع بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید داکت اسپلیت به آن توجه داشته باشید. پیدا کردن یک سرویس کار مجرب به ویژه برای دستگاه های داکت اسپلیت کار چندان آسانی نیست. پس این نکته مهمی است که می توانید در هنگام خرید داکت اسپلیت به آن توجه کنید.

 

خرید داکت اسپلیت های خارجی اصل | ایران مکانیک

 

داکت اسپلیت ایرانی یا خارجی

حالا شاید این سوال برایتان مطرح شود که آیا می توانیم به داکت اسپلیت های تولید ایران اعتماد کنیم؟ آیا برندهای ایرانی کیفیت خوبی هم پای برندهای خارجی دارند؟ آیا می توان برندهای ایرانی داکت اسپلیت باکیفیت را پیدا کرد؟ آیا طول عمر و خدمات داکت اسپلیت ایرانی مانند برندهای خارجی است؟

بیشتر بخوانید: لیست برندهای داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی 

معایب خرید داکت اسپلیت خارجی 

برای پاسخ به این سوال ها ابتدا به تعدادی از مزیت های خرید داکت اسپلیت ایرانی اشاره می کنیم:

  • با توجه به شرایط تحریم، واردات محصولات خارجی با محدودیت گسترده ای همراه است که این موضوع تاثیر بسزایی روی قیمت داکت اسپلیت های وارداتی گذاشته است. داکت اسپلیت های ایرانی در مقایسه با داکت اسپلیت های خارجی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردارند.
  • تحریم ها و فشار اقتصادی جامعه بین المللی بر روی ایران موجب شده است تا بسیاری از نمایندگی های برندهای مطرح از ایران خارج شوند و خرید برندهای خارجی و تامین قطعات و سرویس این محصولات با مشکلات عدیده ای همراه باشد. به همین دلیل خرید برندهای خارجی داکت اسپلیت فاقد خدمات پس از فروش است.

با توجه به اینکه برندهای خارجی بیشتر فاکتورهای ذکر شده را ندارند توصیه ما خرید داکت اسپلیت ایرانی و حمایت از کالا باکیفیت ملی است.

شرکت ایران مکانیک عرضه کننده انواع داکت اسپلیت ایرانی باکیفیت با گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده 

داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی | خرید داکت اسپلیت ایرانی | ایران مکانیک

مزیت های خرید داکت اسپلیت ایرانی

یکی از مهم ترین مزیت های خرید داکت اسپلیت های ایرانی قیمت آن است. شما می توانید داکت اسپلیت با کیفیت برندهای خارجی و تقریبا نصف مبلغ خارجی آن خریداری کنید.

مزیت دیگر آن گارانتی است که با توجه به اینکه این شرکت ها در ایران مستقر هستند می توانید به راحتی برای دریافت گارانتی محصول مورد نظر اقدام کنید.

تامین قطعات در برندهای داکت اسپلیت ایرانی برای مصرف کنندگان به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید در صورت نیاز قطعات مورد نیاز دستگاه داکت اسپلیت خود را با یک تماس خریداری کنید.

خدمات و سرویس یکی از دیگر از موارد مهمی است که خوشبختانه برندهای ایرانی آن را در نظر گرفته اند و موجب رضایت بیش از پیش مصرف کنندگان شده اند.

 

یکی از برندهای ایرانی موفق در حوزه داکت اسپلیت، برند دانا تهویه است که توانسته در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را بدست آورد و برای سازندگان به اولین گزینه برای خرید تبدیل شود. شرکت ایران مکانیک افتخار دارد که بهترین برندهای خارجی و ایرانی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.