پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

برای خرید از سایت ایران مکانیک بعد از مطالعه توضیحات و مشخصات فنی سایت، جهت استعلام قیمت روز محصول با کارشناسان و مشاوران تماس حاصل فرمایید و مشخصات فنی را دریافت کنید. شماره تماس شرکت ایران مکانیک: 02188862213-02188862214

شرکت ایران مکانیک پس از تسویه مبلغ و ارسال فاکتور فروش در اسرع وقت داکت اسپلیت های خریداری شده را به صورت وکیوم و با بسته بندی باکیفیت ارسال می کند.

بهترین زمان برای درخواست کارشناسی حضوری در ساختمان های نوساز، در مرحله دیوار چینی است. اجرای زیر ساخت صحیح و اصولی تاثیر بسزایی در بازدهی و ظرفیت سنجی دستگاه داکت اسپلیت دارد. شما می توانید برای درخواست مشاوره حضوری با شماره 14-88862213 تماس حاصل فرمایید. 

ایران مکانیک با گسترش تیم خدمات و آموزش تکنسین و نصاب های حرفه ای در تلاش است تا بخش اعظمی از کشور را برای ارائه خدمات پوشش دهد. در حال حاضر پروژه های نصب و راه اندازی و اجرای زیرساخت و کانال کشی تعداد بالا، در سایر شهرها را انجام می دهد. 

تیم خدمات ایران مکانیک فعالیت هایی مانند: اجرای زیرساخت و کانال کشی داکت اسپلیت، نصب و راه اندازی داکت اسپلیت، سرویس دوره ای، تعمیر داکت اسپلیت، شارژ گاز داکت اسپلیت و تامین قطعات داکت اسپلیت را انجام می دهد. 

محصولات ایرانی و وارداتی موجود در سایت ایران مکانیک گارانتی متفاوتی را شامل می شوند. شما می توانید در بخش توضیحات هر محصول زمان گارانتی هر محصول را مشاهد کنید به طور مثال داکت اسپلیت ایرانی دانا تهویه با 5 سال گارانتی بی قید و شرط عرضه می شود.