مقالات تخصصی

خرید داکت اسپلیت از بانه ممنوع + جایگزین داکت اسپلیت بانه ای

خرید از بانه | داکت اسپلیت بانه ای | خرید داکت اسپلیت از بانه | قیمت داکت اسپلیت بانه | ایران مکانیک

خرید داکت اسپلیت از بانه همیشه یکی از گزینه ها، برای خریداران سیستم های تهویه مطبوع با بودجه مالی محدود است. اغلب فروشندگان بانه، با عرضه داکت اسپلیت با قیمت های بسیار پایین تر از بازار سیستم های تهویه مطبوع اقدام به تطمیع مردم عادی می کنند.

در حال حاضر با توجه به محدودیت عای شدید واردات کالای خارجی و افزایش بی سابقه قیمت دلار بازارگرمی دلالان به اوج خود رسیده است. به همین دلیل شرکت ایران مکانیک تصمیم به انتشار اطلاعاتی در مورد بازار سیاه سیستم های تهویه مطبوع گرفته است.

شرکت ایران مکانیک عرضه کننده انواع داکت اسپلیت ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا و ارسال به سراسر کشور

 

داکت اسپلیت خارجی | داکت اسپلیت ال جی | داکت اسپلیت سامسونگ | ایران مکانیک

 

چرا از بانه داکت اسپلیت نخریم؟

خرید از بانه ریسک ها و خطرات زیادی به همراه دارد که داکت اسپلیت مستثنی این ریسک ها نیست. ما در اینجا مهم ترین خطرات خرید داکت اسپلیت از بانه را برای شما عنوان کردیم.

عدم ضمانت و گارانتی محصول

یکی از رایج ترین عواقب خرید محصولات بانه ای که فروشندگان در هنگام فروش آن را به شما متذکر می شوند عدم گارانتی و ضمانت پس از فروش محصول است. اغلب افراد با علم بر اینکه محصولی که خریدارای می کنند ضمانت و خدمات پس از فروش ندارد اقدام به خرید آن می کنند. عدم گارانتی و خدمات پس از فروش به این معناست که اگر دستگاه داکت اسپلیت در زمان مصرف (هرچند مدت زمان کوتاهی بعد از خرید) دچار اختلال در عملکرد شود، هیچ گونه گارانتی متوجه فروشنده نخواهد بود و خود مصرف کننده باید تعمیرکار حرفه ای داکت اسپلیت را پیدا کند . هزینه ی تعمیر داکت اسپلیت را به صورت تمام و کمال بپردازد.

 

قیمت بهترین داکت اسپلیت | ایران مکانیک

 

عدم ضمانت اصالت کالا

یکی از رایج ترین شایعات در مورد خرید کالا از بانه این است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی بانه به مرز ایران و عراق، تمامی محصولات واردانی و خارجی هستند و شما می توانید محصولات خارجی و اصل را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: 6 ویژگی اصلی، بهترین داکت اسپلیت را بشناسید

در حال حاضر با توجه به انتشار این اخبار و بازارگرمی دلالان، یکی از روش های فروش متقلبین فروش کالاهای بی کیفیت با لیبل برندهای خارجی است. به دلیل اینکه اغلب متقاضیان سیستم های تهویه مطبوع افراد عادی هستند و هیچ رسانه ای اقدام به انتشار اخبار مربوط به اصل یا فیک بود داکت اسپلیت و روش های تشخیص آن نکرده است شناسایی این دستگاه ها تنها توسط افراد متخصص در این حوزه امکان پذیر است.

ارسال و حمل و نقل غیراستاندارد

اکثر مواقع ارسال محصولات بانه ای به صورت غیراستاندارد و با کمترین امنیت صورت می گیرد. احتمالا شما هم تا به حال تجربه ی دیگران در مورد اینکه کالای شکسته، زخمی و آسیب دیده از بانه به دستشان رسیده باشد را شنیده باشد.

در این موارد فروشندگان مسئولیتی در قبال صدمات ایجاد شده روی محصول را برعهده نمی گیرند و هزینه پرداختی شما به صورت تمام کمال بربادرفته محسوب می شود.

عدم خدمات پس از فروش

یکی از مزیت های با ارزش در خرید محصول از شرکت های معتبر استفاده از خدمات پس از فروش است. این خدمات پس از فروش متناسب با هر محصول به صورت متوسط بین 2 تا 5 سال است. این خدمات به این معناست که شرکت خدمات دهی به این محصول را 2 تا 5 سال گارانتی می کند و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید. برخی از این خدمات به صورت رایگان در این بازه زمانی برای شما انجام می شود که لیست این قبیل خدمات رایگان در برگه ضمانت نامه آورده شده است. در قبال برخی دیگر از این خدمات شما باید مبلغ مناسبی به تکنسین اعزامی از شرکت پرداخت کنید.

با خرید داکت اسپلیت بانه ای شما این مزیت باارزش را از دست می دهید.

 

روش های کاهش صدای داکت اسپلیت | ایران مکانیک

 

بهترین جایگزین برای داکت اسپلیت های بانه ای

اگر از خریداران داکت اسپلیت بانه ای سوال کنیم در چه زمانی از این خرید منصرف می شوند می گویند زمانی که کیفیت داکت اسپلیت های خارجی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

ما در اینجا یک محصول ایرانی با کیفیت ایرانی و با آپشن های داکت اسپلیت خارجی و قیمت مناسب را معرفی می کنیم. داکت اسپلیت دانا تهویه، با 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش و اپشن های فوق العاده مانند وای فای و .. به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید داکت اسپلیت

در حال حاضر بیش از 2000 واحد مسکونی و اداری و تجاری با داکت اسپلیت دانا تهویه تجهیز شده اند که بیشترین میزان رضایت از کالا برخوردار است، ما در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت اختصاری و مفید در مورد خطرات خرید از بانه اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم و در عین حال راه حل مناسب برای حل این مشکل مانند خرید داکت اسپلیت ایرانی در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که شما هم تجربه ای در مورد خرید کالا از بانه داشتید در قسمت نطرات این تجربه ها را با ما به اشتراک بگذارید.