تعمیر داکت اسپلیت توسط تیم حرفه ای در محل + فیلم کارشناس فنی

یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی یافتن مرکزی معتبر جهت دریافت خدمات تعمیرات است. لوازم مصرفی الکترونیکی با گذشت زمان دچار استهلاک شده و ممکن است کارایی اولیه را نداشته باشد. سیستم های تهویه مطبوع هم از این امر مستثنی نیست و ممکن از عدم استفاده و نگهداری درست از دستگاه به این مساله دامن بزند.

بیشتر بخوانید: مقاله جامع تعمیر و عیب یابی دستگاه داکت اسپلیت را بخوانید. 

شما در اینجا فیلم کارشناس فنی داکت اسپلیت ایران مکانیک را مشاهده می کنید.

 

 

 

یکی از مهم ترین مراحل تعمیر دستگاه داکت اسپلیت عیب یابی و آگاهی از دلایل اختلال در دستگاه داکت اسپلیت است. عیب یابی و آگاهی صحیح از مشکلات داکت اسپلیت نیاز به تجربه و تخصص لازم در این زمینه دارد. تعمییرات داکت اسپلیت در اکثر مواقع کمتر از 24 ساعت صورت می گیرد و مشکل برطرف می شود و در برخی مواقع نیاز به تامین قطعات داکت اسپلیت و تعویض قطعه آسیب دیده دارد که در صورت وجود قطعه به راحتی صورت می گیرد.

شرکت ایران مکانیک با بیش از 20 سال سابقه در زمینه داکت اسپلیت، با تیمی مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیرات داکت اسپلیت ارائه دهنده خدمات فنی داکت اسپلیت در محل است. شما می توانید برای درخواست اعزام تکنسین داکت اسپلیت به محل در کمتر از 24 ساعت با کارشناسان ایران مکانیک تماس بگیرید. 02188862213-02188862214

 

تعمیرکار داکت اسپلیت در محل، ایران مکانیک

شارژ گاز داکت اسپلیت:

عدم وجود گاز کافی در داکت اسپلیت موجب اختلال در عملکرد دستگاه داکت اسپلیت می شود که نیازمند شارژ گاز داکت اسپلیت است. شارژ گاز داکت اسپلیت باید توسط افراد متخصص در حوزه داکت اسپلیت صورت گیرد تا دستگاه به صورت کافی شارژ شود. پس از شارژ گاز لازم است تا عملکرد دستگاه بررسی شود تا در صورت اختلال یا مشکل در عملکرد قطعات داکت اسپلیت تعویض یا تعمیر شوند.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی:

داکت اسپلیت ال جی یکی از محبوب ترین برندهاب داکت اسپلیت است. برای تعمیر این برند کره ای لازم است تا از یک متخصص حرفه ای در تعمیر داکت اسپلیت کمک بگیرید. تعمیر داکت اسپلیت ال جی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است با توجه به محدودیت در تامین قطعات داکت اسپلیت ال جی لازم است تا حتما تعمیر آن توسط یک تعمیرکار حرفه ای داکت اسپلیت صورت بگیرد.

هزینه سرویس داکت اسپلیت 

سرویس داکت اسپلیت یکی از موارد مهمی است که در صورت انجام مرتب و منظم به افزایش طول عمر دستگاه داکت اسپلیت کمک بسزایی می کند. بهترین زمان برای سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت می تواند در زمان تغییر فصل است که مصرف کنندگان قصد تغییر سیستم داکت اسپلیت از سرمایش به گرمایش را دارند و بالعکس.

سرویس داکت اسپلیت شامل موارد مختلفی است که ممکن است شارژ گاز را شامل شود. در صورتی که قطعات داکت اسپلیت به مرور زمان دچار استهلاک و فرسودگی شده باشند تعویض آن ها روی قیمت نهایی سرویس داکت اسپلیت تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سرویس داکت اسپلیت

چرا برای تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ایران مکانیک را انتخاب کنیم؟

  • بالاترین رضایت مردمی بعد از بهره بندی از خدمات
  • تکنسین های حرفه ای و مجرب و آشنا به زبان
  • تعرفه قیمتی و هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر مراکز خدماتی داکت اسپلیت
  • گارانتی و ضمانت قطعات از شش تا 36 ماه
  • سرویس دهی مرتب حتی در ایام تعطیل و خارج از ساعات ادارای
  • سرعت در ارسال کارشناس به محل در سراس تهران کمتر از 48 ساعت
  • تلاش بر تعمیر قطعات برای پیشگیری از تعویض قطعات و هزینه های اضافی آن
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال داکت اسپلیت و ضمانت اصالت تمام قطعات