نحوه کانال کشی داکت اسپلیت 

کانال کشی داکت اسپلیت یکی از مراحل تجهیز داکت اسپلیت که اجرای صحیح آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اجرای زیر ساخت و کانال کشی مناسب دستگاه داکت اسپلیت به صورات مستقیم روی عملکرد و بازدهی دستگاه داکت اسپلیت تاثیرگذار است.

کانال کشی داکت اسلپلیت با نام duct spilit ducting در جهان شناخته می شود. انتخاب ابعاد و طول مناسب برای کانال کشی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

——————————–

شرکت ایران مکانیک با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تجهیز داکت اسپلیت، ارائه دهنده خدمات کانال کشب و اجرای زیر ساخت آن است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب ایران مکانیک تماس بگیرید 02188862213-02188862214 (مشاوره رایگان حضوری کمتر از 24 ساعت در محل)

———————————-

کانال کشی داکت اسپلیت | آموزش کانال کشی داکت اسپلیت | کانال کش داکت اسپلیت، ایران مکانیک

بهترین کانال کش فلکسی بل داکت اسپلیت

اجرای صحیح و اصولی کانال کشی فلکسی بل داکت اسپلیت نقش بسزایی در عملکرد و بازدهی دستگاه دارد. توجه به انجام کار توسط یک کانال کش حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب مسیر درست برای کانال کشی، اجرای صحیح کانال کشی و قرار دادن مسیر کانال ها از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

شما می توانید برای درخواست اعزام کانال کش و استعلام قیمت روز کانال فلکسی بل با ایران مکانیک تماس بگیرید.

کانال های داکت اسپلیت از نظر متریال به 3 دسته تقسیم می شود که هر کدام از انواع آن دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

1.کانال کش پیش عایق یا پلی اورتان:

این نوع از کانال های داکت اسپلیت جدیدترین نوع کانال های توزیع هواست که دارای مزایایی مانند: سبک بودن با مقاومت بالا، بهداشتی و صورت اجرای بالا در کار و عایق حرارت بودن را داراست.

مواد تشکیل دهنده و ساخت کانال های پیش عایق یا پلی اورتان از نوع فوم سرد تزریقی با روکش آلومینیوم است که با عایق حرارتی بودن از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.

بهترین کانال کش پیش عایق پلی اورتان داکت اسپلیت

اجرای صحیح و اصولی کانال کشی پیش عایق پلی اورتان داکت اسپلیت نقش بسزایی در عملکرد و بازدهی دستگاه دارد. توجه به انجام کار توسط یک کانال کش حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب مسیر درست برای کانال کشی، اجرای صحیح کانال کشی و قرار دادن مسیر کانال ها از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

شما می توانید برای درخواست اعزام کانال کش و استعلام قیمت روز کانال پلی اورتان با ایران مکانیک تماس بگیرید.

بهترین کانال کش کانال پیش عایق داکت اسپلیت باید به تمام شرایط کار احاطه کامل داشته باشد و با بررسی کار بتواند با ظرافت تما اجزا را به هم متصل کند تا در میان کار هیچ هوادهی و نشتی در کانال ایجاد نشود.

شرکت ایران مکانیک متشکل از تیم حرفه ای داکت اسپلیت به افراد به روزترین آموزش ها در زمینه تجهیز زیرساخت داکت اسپلیت را می دهد.

2.کانال کش گالوانیزه:

کانال های گالوانیزه جز کانال های سنتی محسوب می شود که به دلیل افزایش قیمت ورق خام، عدم عایق مناسب بودن، بالا بودن دستمزد اجرا و آلودگی صوتی از محبوبیت کمتری برای تجهیز داکت اسپلیت برخوردار است.

در حال حاضر برخی افراد به عنوان کانال کش کانال گالوانیزه در تهران مشغول به کارند.

3.کانال کش فلکسی بل:

کانال های فلکسی بل در مدل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. مزایایی مانند:

  • سرعت بالای اجرای کار
  • تنوع خیلی بالا در محصولات و سایز
  • مقرون به صرفه بودن
  • هزینه جانبی کمتر
  • و انعطاف پذیری

را داراست. کانال های فلکسی بل دارای انواع مختلفی مانند: کمبو، فویل آلومینیومی، پیش عایق الاستومری، برزنتی و … اشاره کنیم. از کانال های فلکسی بل برای سقف های کاذب یا مواردی از این قبیل اشاره کرد.

نقشه کشی کانال داکت اسپلیت

کانال کشی داکت اسپلیت با توجه به معماری و فضای هر محل متفاوت است. فضاهایی با متراژ متفاوت و جانمایی دستگاه داکت اسپلیت در کانال کشی دستگاه موثر است. نقشه کشی کانال های داکت اسپلیت توسط متخصصین این حوزه صورت می گیرد تا طول و ابعاد کانال های داکت اسپلیت تا حد امکان کاهش یاید و از صرف هزینه های اضافی کاسته شود.

نقشه کشی کانال های داکت اسپلیت توسط مهندسین این حوزه و با اتوکد انجام می شود و محل قرار گیری دستگاه، ابعاد و طول کانال کشی با جزییات مشخص می شود. این امر سبب می شود تا راندمان دستگاه تا حد ممکن افزایش یابد. افزایش طول کانال کشی موجب کاهش هوادهی داکت اسپلیت و در نهایت کاهش رضایت مصرف کنندگان از خنک کردن دستگاه می شود.

شما می توانید با مشاوره کارشناسان ایران مکانیک جهت دریافت نقشه کانال کشی محل مورد تماس حاصل فرمایید.

کانال کش داکت اسپلیت

برای کانال کشی داکت اسپلیت حتما از یک متخصص قنی در حوزه کانال کشی خدمات دریافت کنید. شرکت ایران مکانیک متشکل از تیم حرفه ای در کانال کشی داکت اسپلیت آماده ارائه خدمات و اجرای زیرساخت داکت اسپلیت در تهران است. برای درخواست کارشناسی برای کانال کشی داکت اسپلیت می توانید با کارشناسان ایران مکانیک تماس حاصل فرمایید.

دستمزد اجرای کانال کشی داکت اسپلیت

هزینه نهایی کانال کشی داکت اسپلیت به عوامل مختلفی مانند اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات داکت اسپلیت، مهارت و تخصص کانال کش داکت اسپلیت، متراژ کانال کشی و نوع کانال بستگی دارد. به همین دلیل برای برآورد نهایی هزینه کانال کشی داکت اسپلیت به این موارد باید توجه کرد.