مقالات تخصصی

بهترین زمان سرویس دوره ای داکت اسپلیت

بهترین شرکت خدماتی سرویس داکت اسپلیت در تهران | ایران مکانیک

چه زمانی سرویس دوره ای داکت اسپلیت را انجام دهیم؟

بهترین زمان سرویس دوره ای داکت اسپلیت از موارد بسیار مهمی است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند. داکت اسپلیت ها از جمله لوازم مصرفی الکتروتیکی هستند که نیازمند بررسی و سرویس مداوم و مرتب هستند. تصور کنید قصد دارید تا با ماشین شخصی تون به سفر برید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

سرویس دوره ای لوازم مصرفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که داکت اسپلیت هم از این امر مستثنی نیست. دستگاه داکت اسپلیت با تغییر فصل نیاز به سرویس دوره ای دارد.

در اغلب مواقع مناسب ترین وقت برای سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت در فصل بهار و زمان تبدیل گرمایش به سرمایش در داکت اسپلیت است. اما می توان سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت را دوباز در سال و در ابتدای فصل بهار و فصل پاییز انجام داد.

شرکت ایران مکانیک ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در تهران همراه با تیم حرفه ای فنی

تعمیر انواع خرابی های داکت اسپلیت در تهران | ایران مکانیک

سرویس دوره ای داکت اسپلیت شامل چه مواردی می شود؟

سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت باید توسط یک فرد متخصص و کارشناس فنی داکت اسپلیت صورت بگیرد. در بیشتر مواقع در سرویس های دوره ای کیفیت عملکرد داکت اسپلیت بررسی می شود که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعات این امر صورت می گیرد.

یکی از مزیت های بسیار مهم سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت، افزایش طول عمر دستگاه داکت اسپلیت و کاهش هزینه های تعمیر با عیب یابی به موقع عملکرد دستگاه داکت اسپلیت است.

چه زمانی داکت اسپلیت را سرویس کنیم | ایران مکانیک

 

بازبینی دوره ای دستگاه داکت اسپلیت شامل:

  • شستشوی فیلترها
  • چک کردن عملکرد ترموستات
  • تنظیم گاز مبرد و در صورت نیاز شارژ گاز داکت اسپلیت
  • چک کردن برق مصرفی
  • شستشوی گرد و غبار کندانسور
  • بررسی و چک کردن شاسی های سقفی داکت اسپلیت
  • شستشوی بلوور فن در هواساز

می باشد.

سرویس داکت اسپلیت در تهران

در حال حاضر برخی از شرکت های خدماتی سیستم های تهویه مطبوع اقدام به ارائه خدمات داکت اسپلیت می کنند. توصیه می کنیم از شرکت های خدماتی که به صورتی تخصصی در حوزه داکت اسپلیت فعالیت می کنند خدمات دریافت کنید. شرکت ایران مکانیک ارائه دهنده انواع خدمات شارژ گاز داکت اسپلیت و سرویس دوره ای داکت اسپلیت در تهران است. شما می توانید برای دریافت خدمات با شماره تماس های ایران مکانیک تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در سرویس و نگهداری داکت اسپلیت را بدانید.

هزینه سرویس دوره ای داکت اسپلیت

یکی از اولین مواردی که در سرویس دوره ای داکت اسپلیت، برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است هرینه نهایی دریافت این خدمات است. در ابتدا باید یادآور شویم که سرویس دوره ای دستگاه داکت اسپلیت مزیت های بسیار زیادی دارد که می تواند از هزینه های مالی آتی آن تا حدود زیادی بکاهد. همان طور که در این مقاله ذکر کردیم بررسی دوره ای دستگاه داکت اسپلیت بسته به نیاز دستگاه شامل موارد مختلفی است.

دریافت هر کدام از این خدمات، هزینه نهایی سرویس دوره ای را متغیر می کند. اما اگر بخواهیم به صورت حدودی هزینه سرویس دوره ای داکت اسپلیت را تخمین بزنیم، 700.000-500.000 تومان را می توانیم در نظر بگیریم.

 

تعمیرکار فنی سرویس دوره ای داکت اسپلیت | ایران مکانیک

بهترین کارشناس فنی سرویس داکت اسپلیت در تهران

دریافت خدمات از یک کارشناس فنی حرفه ای، قطعا یکی از موارد بسیار مهمی است که عموم مردم به آن توجه دارند. عیب یابی درست و سرویس تمام ملزومات داکت اسپلیت و تسلط به تمام اجزای دستگاه داکت اسپلیت از جمله ویژگی هایی است که یک کارشناس فنی داکت اسپلیت باید دارا باشد.

بیشتر بخوانید: قطعات داکت اسپلیت خارجی را از کجا بخریم؟

شرکت ایران مکانیک با استخدام نیروهای حرفه ای و فنی و متشکل از تیم باتجربه در حوزه داکت اسپلیت، به ارائه خدمات می پردازد.

 

 

شرکت ایران مکانیک، مرجع اصلی داکت اسپلیت به ارائه خدمات به صورت تخصصی در حوزه داکت اسپلیت می نماید. عرضه انواع داکت اسپلیت های ایرانی و خارجی، نقشه کشی و کانال کشی دستگاه داکت اسپلیت، بررسی داکت اسپلیت و شارژ گاز، تامین قطعات داکت اسپلیت و فروش لوازم جانبی نصب و راه اندازی از جمله مواردی است که در آن فعالیت می کند.