مقالات تخصصی

بهترین داکت اسپلیت برای هوای گرم و خشک

انتخاب داکت اسپلیت مناسب مناطق خشک | ایران مکانیک

انتخاب داکت اسپلیت مناسب مناطق گرم و خشک

داکت اسپلیت مناسب برای آب و هوای گرم دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر داکت اسپلیت ها متمایز می کند. 70% کشور ایران را زمین های کویری و خشک تشکیل داده اند. در واقع می توان گفت که ایران جز کشورهای گرم و خشک محسوب می شود.

ایران به کشور چهار فصل مشهور است که می توان در زمان های مختلف شرایط آب و هوایی متفاوت در تجربه کرد. رطوبت و بارندگی شمال ایران در کنار خشکی و کویری بودن استان یزد و کرمان و کوهستانی و سوزش شمال غرب ایران یکی از جذابیت های منحصربفرد این کشور است.

 اما از همه اینها که بگذریم برای تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی استان های گرم و خشک ایران باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ بهترین سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب برای استان ها چیست؟ اگزر بخواهم برای مناطق گرم خشک داکت اسپلیت بخریم به چه نکاتی باید توجه کنم؟

در صورتی که علاقمندید تا پاسخ تمام این پرسش ها را بدانید تا انتها این مقاله ایران مکانیک همراه باشید:

 

انتخاب سیستم سرمایشی و گرمایشی مناطق گرم و خشک | ایران مکانیک

بیشتر بخوانید: داکت اسپلیت مناسب برای آی و هوای مرطوب و شرجی

داکت اسپلیت مناسب برای مناطق گرم و خشک

داکت اسپلیت ها یکی از گزینه های اولیه برای تجهیز سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند. توزیع هوای مطبوع و یکپارچه، پخش باد  یکدست و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی از مزایا مهمی است که شما را راغب به خرید این دستگاه می کند.

شرکت ایران مکانیک عرضه کننده انواع داکت اسپلیت های ایرانی باکیفیت با خدمات پس از فروش گسترده

داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی | خرید داکت اسپلیت ایرانی | ایران مکانیک

اما اگر قصد خرید داکت اسپلیت با مناطق گرم و خشک را دارید توصیه می کنیم حتما با یک کارشناس فنی حوزه داکت اسپلیت مشورت کنید. شما می توانیئ با مراجعه به مشخصات فنی موجود در هر محصول و مشاهده گزینه مناسب برای آب و هوای حاره ای داکت اسپلیت متناسب با شرایط خود را مشاهده کنید.

داکت اسپلیت مناسب برای آب و هوای گرم و خشک دارای کمپرسور پیستونی است. اغلب این داکت اسپلیت ها در قسمت مشخصات فنی با عنوان مناسب برای مناطق حاره ای مشخص شده اند.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب مناطق گرم و خشک

تنوع در تولید سیستم های تهویه مطبوع به حدی است که شما می توانید گزینه های مختلفی برای خرید داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت داکت اسپلیت و ایرواشر

یکی دیگر از انتخاب های شما برای تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی مناطق گرم و خشک انتخاب سیستم های تبخیری است. این سیستم ها برپایه آب بوده و می توانید علاوه بر سرمایش، رطوبت را به محیط شما اضافه کند. در سیستم های سرمایشی و گرمایشی نسل جدید زنت و ایرواشر می تواند انتظارات شما از یک سیستم تهویه مطبوع برپایه آب برطرف کند.

انتخاب کولرگازی و چلیر هم انتخاب مناسبی است که می تواند انتظارات شما را برآورده کند. اما به دلیل مصرف برق بالا در اولویت های بعدی انتخاب شما قرار می گیرد.

 

 

شرکت ایران مکانیک با بیش از دو دهه تجربه در فروش سیستم های تهویه مطبوع به سراسر ایران و آموزش کارشناسان مجرب در حوزه داکت اسپلیت، آماده ارائه مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت است. تجربه در فروش سیستم های تهویه مطبوع حرف اول را میزند که خوشبختانه ایران مکانیک با تیم مجرب و حرفه ای و تجربه تجهیز سیستم های تهویه مطبوع در شرایط آب و هوای متفاوت به خوبی می تواند نیازهای مصرف کنندگان را پوشش دهد.